رنگـین‌کـلـآم                                        می‌رسد روزی به دست مستحق
            خُـرده‌کـلـآمهای سعید                                                       جان من! ننویس غیر از حرف حق
تأثیر ختنه بر ایدز یا انقلاب جهانی مختونین
اطلاعیه فوری
قابل توجه علمای بلاگ‌آباد و متخصصان ختنه بدون درد و با درد!
اگر لولهنگ یا تیغ دستتان است زمین بگذارید و از این ثانیه با کلیه‌ی امکانات برای اثبات موضوعی حیاتی، تاریخی، اسلامی، انقلابی، استراتژیکی و ژئواستراتژیکی بسیج شوید.
به نوشته روزنامه «حریت» چاپ ترکیه، بیل کلینتون گفته: اگر ثابت شود ختنه شدن راه موثری در قبال بیماری ایدز است هر کس باید تابوها را کنار گذاشته ختنه شود.
پس بدین‌وسیله از تمامی علمای آبادی و متخصصان ختنه درخواست می‌شود که در اسرع وقت و بای نحو کان تاثیر ختنه بر ایدز را شرعاً، عقلاً، علماً، حرفاً، زاراً، زوراً و خواهشاً اثبات نموده و درثانی به استشهادیون و بقیه بروبچ هم اعلام بفرمایند که از همین الان مرز بین اسلام و کفر را از دره‌های لبنان به دره‌لنگان تغییر داده و ایضاً تیغ‌ها را سوهان کشیده آماده‌ی اعلام اثبات موضوع به منظور فتح قله‌های افتخار باشند. و قاتلوهم حتی یکونو ختنه! (و بجنگید با آنها تا بشوند ختنه). به امید پیروزی نهایی مختون بر غیرمختون.
×××

یکی از اتفاقات اخیر در بلاگ‌آباد ظهور رادیو زمانه است؛ رادیویی که با سایتی به همین نام فعالیتش را شروع کرده و به گفته‌ی دست‌اندرکارانش رادیویی‌ست که از وبلاگ می‌آموزد:
- متنفرم از هر چی «زمانه»
- مگه چند تا زمانه داریم؟
نمی‌دونم چند تا هستن اما من از سه‌تاش دلم خونه؛ «زمانه‌ی روزگار»، «زمانه‌خانم» و «رادیو زمانه»
- خب حالا چرا دلت خونه؟
- چون هر سه‌تا دلمو شکوندن
- الهی که... حالا چه رقمی دلتو شکوندن، عزیزم!؟
- زمانه‌ی اولی نه تنها با دلم نساخت که از من یک «غیر خودی» ساخت. زمانه‌ی دومی موندم که بالاخره به چه «ساز»ش باید برقصم. این زمانه‌ی سومی هم بی‌معرفت به وبلاگم «لینک» نداده!
- عزیزم! اگه میشه اونارو ببخش چون واسه قلب‌ت هم مفیده
- اون دوتای اولی و دومی را شاید ببخشم اما این سومی را مطمئنم که تا زمانه‌ی پخش جشن یک‌صد سالگی وبلاگهای پارسی از آن نخواهم بخشید!