رنگـین‌کـلـآم                                        می‌رسد روزی به دست مستحق
            خُـرده‌کـلـآمهای سعید                                                       جان من! ننویس غیر از حرف حق
بلاگ نیوز
بالاخره بعد از چندین هفته، با پهلو گرفتن در جزیره‌ی نجات، به وبلاگم سر زدم و بلافاصله لینک‌های بروز شده را  مطالعه کردم. در روزانه‌های اسد با بلاگ نیوز که دوره آزمایشی را می‌گذراند، آشنا شدم. و یافتم آنچه را بدنبالش بودم. لینگ‌هایی متنوع و جالب با طبقه‌بندی موضوعی و آخرین اخبار ایران و جهان به شش زبان خارجی.
مگه من از اینترنت چی می‌خوام؟
وجداناً همین‌ لینک‌ها و اخبار.
پس لازم می‌دانم از گردانندگان بلاگ نیوز بخاطر فراهم کردن چنین امکانی صمیمانه تشکر کنم.
*
امیدوارم هر چه زودتر کتاب فارسی اول دبستان به شکل زیر تصحیح شود(:

اسد وبلاگ دارد.
اسد علیمحمدی و سعید حاتمی با هم بلاگ نیوز درست می‌کنند.
بلاگ نیوز به شش زبان بین‌المللی منتشر می‌شود.
من بعنوان «یک ایرانی» از آنها تشکر، و برای بلاگ نیوز آرزوی موفقیت می‌کنم.
*
تا چند رَوی به سایتها شب یا روز
تا چند بپرّد ز ِ سَرَت برق و فیوز
گر عاشق لینکی و خبرهای بروز
برخیز و بیا تو یک‌سره بلاگ نیوز